måndag 2 november 2009

I AM NOT YOUR GIRLFRIEND

världsbäst allhelgonahelg i falun,
FAMILJ = MAMMA + LILLEBROOOOR <3
pappas grav och tre av mina kära vänners
sällskap i en trea på knoppen
i vinets och singstars tecken,

ljuvliga barnaleenden och lek vid spisen
snålblåst, minusgrader och känslor
så HIMLA mycket känslor!
tänk att tårar, längtan, skratt och KÄRA VÄNNER
kan tömma kanalerna på tårar
och bara tanken,

bara tanken på den natten och vad jag kunde få
om jag varit där, om du var här,


ord

och i tredje omgången, uppfattade
när du ringde och jag yrvaket på begäran slog på
svt

vi har en mikroskopisk chans
att blir gamla tillsammans



och det var reprisen på programmet
som min mor kommenterat;
han ser ut som en för linda, en sån som...
ja, som du

och efter att telenätet tänt lågor och
blåst ut dem
så måste jag bara
jag vill


säga dig att allt jag säger är
sant
och precis nu skulle jag gå till afrika för att
få dina läppar någonstans emellan min
bröstkorg och tinning
och jag skulle inte backa,
(typ, för manchester)
JAG SKULLE ALDRIG IGEN


KOM, SNÄLLA KOM


KOM

Inga kommentarer: